Friday 20 August 2010

Gerammm..mmg aku GERAMM!!

Kejadian ni berlaku smlm jam 5.45 ptg semalam. Time tuh traffic sesak di Metramac susur ke Taman Cannought, Cheras..Spt biasa line kanan sekali adalah line fav. maklumlah line org x sabar dan nk cpt sampai.. tgh berbual2 psl benda best dlm kereta bersama cik B, tiba-tiba  "Banggggg" (bukan abg yer kwn2) cenggitulah bunyinye ..cermin depan kereta aku retak, dh mcm bintang kejora!! hanginnn giler aku time tuh!! Segala benda yg harammm yg berkaki 4-5-6-7-8-9-10 sume aku sebut dan di sambung plak si Bee..waduhh dh mcm main balas pantun pun ada!! makin panass kami ber-2 dlm kereta tuh dok sumpah seranah org!! Mmg btol2 cilaka driver lori tuh!! Mentang2 jln menghala ke KL lengang, sbb tuhla dia boleh bawa laju line paling kanan sekali dan firasat aku mengatakan lori itu adalah lori yg membawa batu2 kecil menuju ke site.. Bila ANTOO tu pandu laju, sudah tentulah kanvas yg kt blkg tu pun terangkat ditiup angin knn?? setuju tak??? dan batu2 tersebut akan lompat@tercampak keluar, dan yg jd mangsanya adalah "HAKUUUU"..


Heeeeee..malang sungguh nasib Comot!! Dlm hati aku, jika benarlah bapa aku En. Suparman tuh boleh terbang, mmg aku dh roger suh bapak aku kejar ANTOO tuh, dan terbalikkan lori tuh masuk lombong!! Gerammmm!!! sampai mood aku nk berbuka puasa smlm langsung takde!!!

Tgkla gambar bwh nie kwn2..hancur luluh aku tgk!!
Dh takde mood nk raya dh!!







































1 comment:

Mama Sohayl said...

Alalalala..ciannyer...!Memang bahaya tau kalau ikut lori @ tak kira apelaa kenderaan besar pun. Sebab kalau tak bawak batu pun, maybe ada batu2 kat celah2 tayar gabak diorg yg berpotensi untuk pecahkan keta org..Hmm, Takpelaa otai. Sabo je laa..So, gi mkn steamboat besok ada mood x? Kalau takde, orang ada je sentiasa..Wahahahahaha...Kejam & poyo sungguh. K, take care. Bye!